RSS Feed

Walter si Ancuta Dionisie, doua sclipiri de ” 21 de grame”…grele…

_MG_7772

De când am plecat în Italia, a trebuit să am răbdarea și răgazul ca să pot avea o linie de internet, mai exact o antenă parabolică de tip radio modem. Așa că pot să spun zilnic, online și în viața reală că ” fericirea miroase a tine”. Nu mi-am uitat prietenii niciodată, așa cum se putea crede, nu am încetat vreo clipă să trăiesc frumos printre amintirile vieții mele, care aici, vă spun direct și onest că nu e deloc ușoară.

La lansarea cărții mele din 6 iunie 2013, de la Târgoviște, am avut onoarea dar și plăcuta surpriză, chiar daca anunțată cu puțin înainte, să mă bucur de participarea a două persoane care îmi sunt tare dragi: cântărețul Walter Dionisie și poeta care sunt convins că ar fi venit alături de soțul ei la eveniment și prin ” apă de ploaie”. Deschiși, comunicativi, acești doi oameni intră pe fereastra sufletelor ca niște gânduri frumoase care nu te mai părăsesc apoi niciodată. Mai apoi, drumurile noastre s-au despărțit, eu, plecând cu iubita mea acasă, în Veneto iar ei, mergând prin Franța la invitația ICR.

Nu am mai comunicat de atunci. Iar eu a trebuit să încep o nouă luptă cu propriile mele ambiții, cu mine și cu viața. Îmi place să mă visez luptător. Însă nu despre mine scriu aici ci despre Walter și Ancuța cărora vreau să le mulțumesc așa cum mă pricep și eu că există în viața mea, printre prietenii merituoși ce i-am cunoscut. Walter a oferit în seara lansării un concert GRATUIT  prefațat de un minirecital la evenimentul lansării apoi ” La Scriitori”. Gest nobil, de neuitat. A…să nu îl uit pe Sorin Bănoiu…liniștit…calculat…preocupat…virtuozitate maximă…zâmbet discret și mulțumirea auzului unui ritm…cam așa l-am perceput pe avocatul instrumentist…:P

Îmi place tare mult felul lui Walter de a fi. Îl asculți și îți vine să fredonezi ” Sunt călător”  iar mai apoi simți așa, ” un clic pe inima mea”. E original, zâmbește frumos și are un timbru…mamma mia…numai adormit să fii și tot degeaba..tot te înveselești.  Felul de a fi al soției lui, de asemenea, îmi place. Nu ai cum să te desparți de amintirile, măcar vremelnice, unde ai fost împreună sau alături de cei doi artiști.  Ai spune că dinspre Moeciu bate vântul unei primăveri eterne sau al anotimpului care se scrie toamna împlinirilor dar se citește VIAȚĂ.  Îi găsești oriunde ai nevoie de viața care freamătă dinspre ei, zâmbești optimist deși poți avea o tristețe nevinovată în suflet. Mari caractere! Am ascultat și în finalul expediției ” Fericirea miroase a tine”, am respirat frumos printre poeziile Ancuței și astăzi pot să spun că mi-e al naibii de dor de ei și de frumusețea lor sufletească. Nu știu ce să scriu mai mult…decât că nu uit, să le ascult cântecele ori să citesc poeziile…Walter are prieteni mulți…e ușor de înțeles motivul…

În cea mai binecuvântată seară de iunie, am plecat cu iubita mea de mână, întorcând capul către ringul unde Walter cântase pentru mine…nu a știut niciodată nimeni asta, dar am lăsat o imaginară lacrimă de fericire în urma mea…timpul nu a izbutit să o șteargă de pe obrazul meu…este acolo, cântărind și ea ” 21 de grame”…

Se umple lumea de frumos când vezi un cuplu așa de bine sudat și trecând peste ani…nu am înțeles nici până azi ceva și vreau să-i întreb pe Walter și Ancuța: cum naiba faceți fraților de rămâneți mereu tineri și frumoși? Uite că vine și un răspuns aievea: ” Pentru că suntem 21 e grame..”…grele, aș adăuga eu.

_MG_7767

_MG_7758

 
944302_458559084237304_1198391290_n

2013-06-06 20.35.22

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

One response »

  1. N-au fost numai zâmbete, lapte și miere. În repetate rânduri, Walter a atras atenția edililor locali că s-ar putea să se supere, să-și ia jucăriile și să se retragă din fotbal. Ba chiar s-a implicat în discuții cu primarul Boc pentru revenirea la „U” Cluj. Apoi, chiar după finala de Cupă câștigată sâmbăta trecută, „Gunoierul” a explicat cât de greu îi este să tot bage bani în fotbal și că plecarea sa este tot mai probabilă. Ce l-ar putea opri? Bănuiesc că stadioanele pline meci de meci, nebunia creată în jurul fotbalului într-un oraș mort precum Ploieștiul, dar și o implicare mai puternică a administrației locale, chiar mai substanțială decât cele trei milioane de euro promise după victoria cu CFR-ul.

    Apreciază

Lasă un răspuns

