RSS Feed

Elena mi-e prietenă şi azi dar îmi dă like dintre îngeri

559466_281089481984266_1459259726_n

Nu sunt singurul care am această stare. Nu doar eu întâmpin această problemă, sunt convins de asta. Când intru pe reţeaua mea preferată de socializare, Facebook, uneori, am senzaţia că vorbesc şi cu îngerii. E real? E oare adevărat că le auzi glasul fără să-ţi dai seama şi îi vezi, fără să-i zăreşti? Fetele ei probabil că ştiu MULT  mai bine, şi sunt fete extraordinare, asta vă spun cu certitudine, căci mama lor a fost o eroină a vieţii şi luptei cu ea.

Astă vară, o colegă şi prietenă bună, a plecat dintre noi. Mereu tânără, frumoasă şi tolerantă, profesionistă şi închisă în suferinţa ei pentru a se deschide celor din jur, Elena Oprescu a rămas şi astăzi prietena mea, chiar dacă e ” dincolo „. Şi nu doar a mea. Nu i-a şters nimeni contul de Facebook deşi putea. A rămas acolo, ca o amintire mereu…prezentă…e cu noi, cu mine, cu ceilalţi colegi, prieteni…nu vă imaginaţi ce senzaţie de durere sau de tristeţe, fie ea şi trecătoare, mă încearcă atunci când din când în când, mai invit din listele de prieteni să dea like pe paginile mele. Mereu îmi apare Elena Oprescu şi în dreptul ei ” invită „. Şi eu nu pot să o invit… ştiu că nu are cine să mai butoneze de acolo…dar nu pot nici să o şterg din listă câtă vreme acel cont al ei există… mă simt doar bucuros printre lacrimi că da, e prietena mea şi e-n listă, nu?

Şi da, măcar mă mint frumos că distanţa până la îngeri nu e aşa mare iar viaţa de pe pământul nostru se întretaie cu viaţa veşnică, într-o existenţă a necunoscutelor stări de acum şi de mâine. S-au unit vieţile între ele iar moartea a învins doar atunci, în acea zi de august…de atunci, paşi de amintiri şi imaginea ei au rămas vii, ca şi acel cont de Facebook şi până se va încumeta cineva să i-l şteargă, eu mă bucur plângând în sinea mea.

Cât va exista contul unde scrie Elena Oprescu, voi şti şi mai mult că deşi e la îngeri, e ACOLO  şi e în lista mea de prieteni. Chiar dacă nu o pot invita nicăieri să îmi dea like. Oricum, ea ştie.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

Lasă un răspuns

