RSS Feed

O clipă de viaţă

O clipă de viaţă

iubitei mele, Cati, cu toată dragostea

 

Ce timp al uitării s-a scurs…

în vremea când ochii tăi mari,

luminoşi,

pătrunzători,

şi-au trecut crezul peste fiinţa mea.

Şi-atunci te-am dorit zicând doar aşa:

Nu mă uita…

 

Am desenat noi fericiri,

pe coala-aşternut,

în jurul celei mai zbuciumate inimi.

Am fredonat refrenul dorinţei,

uitând de tot, pildele suferinţei.

Nimic nu-i mai simplu în univers,

decât sinceritatea,

din acest grăbit, dar din suflet scris,

vers.

 

Ai văzut? Timpul ne-a întinerit,

la ceasul tainic al reîntâlnirii,

din vieţi când ne ştiam.

Şi mă gândeam

că totuşi, nu ne cunoşteam:

mi-am şoptit,

în sfârşit sunt iubit.

 

 Pe urma paşilor tăi petrecuţi,

am mers visând poate,

amândoi, neştiuţi.

 

De când mă ştiu,

îmi place să scriu,

poate mai stângaci uneori,

poate mai priceput,

alteori.

Ce mai contează:

am renăscut.

 

Oricum tot românu-i poet,

într-un simţământ,

pentru jalnici, azi desuet.

Aşa că am un acord,

cu ce simt în mine,

şi ţi-l vestesc:

mereu, cât trăiesc,

să te iubesc.

Vai, vor spune criticii iar,

că nu am talentul poetic,

necesar.

E rostul lor să mă certe frumos.

E rostul meu să mă cert dacă mint.

Când îţi vorbesc şi-ţi declar:
o veşnicie aş vrea să te-alint.

 Uite cum îmi surâd plete-n vânt,

şi ce de atingeri urmează, iubire,

eşti viaţă mereu, ascunsă din tine.

Iar dimineaţă de dimineaţă,

nu-i greu, să aflu ce deja azi şti bine,

ca pe o plăcută şi continuă prefaţă:

nu-s nici apus şi nici răsărit.

Scriitor nici atât. Poet? Poate-n glumă.

Sunt doar un om simplu, îndrăgostit.

E clar: urmează o clipă de viaţă,

deodată cu altă seară, nebună.

autor: Adrian Melicovici.

nov.2014

Urmăriţi aici un clip montat de mine pe proprile versuri, ale unui al poem de-al meu.

 

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

3 responses »

  1. Mersi Cristi, imi faceam griji😀

    Apreciază

  2. Cuvinte rostite din inima pentru persoana pe care Dumnezeu a scos-o in calea ta ,intr-un moment cand aveai mai mare nevoie . Iubeste o mereu ca-n prima zi! Este o femeie care da si primeste cu aceeasi intensitate! Dumnezeu sa va binecuvanteze cu multa sanatate,fericire si dragoste ! Sunteti minunati si va meritati unul pe altul .Va imbratisez cu mare drag !

    Apreciază

Lasă un răspuns

