RSS Feed

Povestea românului plecat în lume/ autor subsemnatul

Ultima poezie compusă de mine mai adineauri…veniți în pagina România TA…

POVESTEA ROMÂNULUI PLECAT ÎN LUME
www.facebook.com/adrianmelicoviciblog

Spre cerul nostru, un cer al tuturor,
Zboară dorinți sau cântă toate-n cor…
Și-n inimă mereu ne-aleargă, nu ne lasă
Din depărtări, un dor etern de-acasă.

Când am plecat, noi ne-am întors privirea,
Spre ușa unde se-ntâmplase despărțirea,
Și-apoi, sperând că va fi mult mai bine,
Ne-am rătăcit voit, muncind, prin țări străine.

Ne-am pierdut vieți, trăind așa, tot vii,
În griji de mamă și de tată, pentru familii și copii…
Câți bătrânei a îngrijit badanta, ea, româncă,
Cât a-ndurat și-ndură, ruptă de somn și muncă.

Parcă aud o simplă întrebare: ” mai ai minute, bunăoară,
să pot suna pe-ai mei, puțin, în țară?”
Răspuns: ” Sunt eu,te sun așa, cum pot, nițel,
să-mi zici ce să-ți mai pun în pachețel,

Că nu știu când ajung, din nou, acasă,
Dar sunt aici, muncesc și viața nu mă lasă,
C-adorm zâmbind, sperând, lună de lună,
Cum într-o zi vom fi iar împreună. ”

Nu noi ne-am părăsit vreodată țara, așadar
Ci mai degrabă cei ce-acolo ne bârfesc murdar.
Nu mori sărac din dragoste de locul ce ți-e dor,
Suferi, înduri și-apoi te și realizezi, ușor-ușor.

Suntem români plecați prin lumea toată,
Dar țara, limba, nu se uită NICIODATĂ.
Pribeagul emigrant, visează, speră și muncește
Simțind întotdeauna, românește.

( autor Adrian Melicovici@ 2015
DREPTURILE REZERVATE )

felicitare-001

 

 

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

2 responses »

  1. Admiratie si urari de bine pentru toti romanii, care au avut curajul si puterea de munci si trai printre straini, de a-si parasi cu sufletul greu casa si familia…. Datorita lor, noua ne este mai bine, dar multi nu stiu asta si …barfesc, jinduiesc, invidiaza! Din ignoranta, mutilare spirituala…
    Felicitari Adrian Melicovici, erou si poet razvratit! Curaj si putere!
    Suntem alaturi de tine si idealurile tale, ale noastre, ale romanilor care vor sa traiasca demn, cu verticalitate in tara lor!
    Cu stima si cele mai bune sentimente,
    Conf dr. farm. Cornelia, dr. farm. cercetator Anca-Irina, prof dr. ing. Gheorghe Prisacaru
    Iasi

    Apreciază

  2. Mulţumesc tare mult, îmi cer scuze că văd aşa târziu mesajul Dvs.

    Apreciază

Lasă un răspuns

