RSS Feed

Am fost la carnaval în Conegliano, Italia, hai să vedeţi ceva poze

DSCF7380DSCF7306

Oraşul Conegliano e foarte aproape de locul unde stau eu, aici, în Italia. E un oraş al vinului, culturii şi are aşa, un aer de eleganţă aparte faţă de alte localităţi. Aşa că iubita mea m-a luat special să văd carnavalul anual. M-am codit la început şi apoi m-am decis. Şi uite aşa am ajuns să petrec între mii de oameni adunaţi acolo, clipe minunate. Normal, parcă şi acum sunt acoperit cu hârtiuţe din alea colorate, că na, oamenii, copiii, cei care ne-au trecut prin faţă au aruncat continuu cu hârtiuţele multicolore peste noi şi invers😀 Personaje de desene animate au acoperit prin costumaţie sute de oameni, eroii preferaţi ai filmelor, aerul medieval amestecat cu cel prezent, într-un cuvânt, mi-am adus aminte că nu e deloc rău să scoatem uneori copilul din noi. Hai să vedeţi câteva poze de acolo şi mai jos. Vă îmbrăţişez.DSCF7445DSCF7440DSCF7435DSCF7421DSCF7415DSCF7354DSCF7335DSCF7365

DSCF7426

DSCF7314

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

2 responses »

  1. Frumos tare… Salutări, Adi!

    Apreciază

  2. Hei, bună! Şi eu te salut cu drag!

    Apreciază

Lasă un răspuns

