RSS Feed

Fata- Soarelui regină…

Posted on

34513508

Tremur atins de nectarul privirilor tale,
mă aşez surâzând să te pictez
cu dorinţele mele,
evantai de chemări rătăcesc,
Şi întreb: te visez?
Tu exişti nevăzută în lumea ta,
eu te simt în frumoasa-ţi regăsire,
te-am cuprins în sărutul tainic,
cu atingeri şi doruri flămând,
şi de azi, în eternitatea frumuseţii tale,
suntem simplu, din noi, acelaşi gând.
Ştii iubito, încă astrală,
că eşti Fata Soarelui?
Te-am descris cu patima neopririi,
în cărţile mele, în necuvintele noastre,
cât tu eşti doar umbra luminii
ce-n freamăt continuu o ascunzi,
de ce reuşeşti, să mă faci dragoste,
în colţul inimii mele să mă pătrunzi?
Întoarce-te mereu să exişti,
păşeşte uşor ca un rai în existenţa mea,
pe calea speranţelor nesfârşite,
fii sânziană cum eşti,
prin şoaptele-ţi demult nerostite,
când tu te descrii,
prin frumuseţea ta,
în fără de număr poveşti.
Uite ce suflet suspină,
te înconjoară mereu
prin căutări neobosite de tine.
Vezi? Eşti strălucitoare lumină
Şi Fata Soarelui- regină.

DREPTURI REZERVATE @ POEM PUBLICAT DEJA CU DREPTURI DE AUTOR ÎN VOL. COLŢ DE CER, Editura Bibliotheca,  autor:  ADRIAN MELICOVICI

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

One response »

  1. Sublim ….emotionant ….sensibil …

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

