RSS Feed

A apărut SECRETUL URIAȘULUI 160, noul meu roman

5_Prohibition_Disposal(9)

Bine v-am regăsit, dragii mei cititori. Absentez de pe blogul meu mai mult pentru că iată, în această postare, vă voi anunța ceva care pe mine mă determină să fiu mulțumit. După o muncă de imaginație amplă dar și  de documentare, mi-a apărut aici, în Italia unde locuiesc, a șaptea mea carte din 6 titluri pe care le-am publicat până acum. În câteva ore urmează să ajungă o parte din cărți și la mine. Se numește SECRETUL URIAȘULUI 160 și așa cum v-am obișnuit pe cei care deja mă cunoașteți, povestea noului meu roman este inspirată dintr-un fapt real. Câteva dintre personaje, în fapt eroii principali ai cărții, sunt la fel de reali: Miron Kinley, Costică Lupa, Graddy Chupp. Noua mea apariție editorială a apărut prin bunăvoința atât financiară cât și ca interes, prin editura italiană Espressioni di Marca Aperta. Este o carte nu foarte mare dar nici foarte mică. Am muncit la ea îndelung, cunoscătorii știu că munca de documentare sau de imaginație nu este una deloc ușoară însă m-a ajutat pasiunea pentru scris și mai ales această poveste adevărată care a avut loc acum câteva zeci de ani. Acțiunea cărții se petrece în secolul trecut, perioada mai 1929- noiembrie 1931. Este vorba de o carte scrisă de mine pentru cititori dar înainte de toate pentru orașul meu natal, Moreni, România, în amintirea unor eroi care s-au luptat ori au pierit din nefericire în lupta cu flăcările Focului cel Mare, cum l-au mai denumit istoricii ori oamenii vremurilor.
Secretul Uriașului 160 este o carte de…epocă. De fapt, veți citi un film de epocă, corectorul și totodată îndrumătorul meu merituos, Lică Barbu, el însuși un autor extraordinar prin poveștile sale neasemuite, mi-a mărturisit că mereu a văzut imagini pe măsură ce lectura manuscrisul romanului meu ori îl corecta. Această carte, se adresează publicului de toate vârstele și din majoritatea claselor sociale. Doamnele o vor putea purta cu ele în poșetă ca să o lectureze în orice moment. Majoritatea celor care vor citi acest roman sunt încrezător că nu-i vor lăsa semn de carte pentru că pur și simplu ar putea fi absorbiți de povestea din roman. Secretul Uriașului 160, poate fi citit în parc, avion, tren, autobuz, metrou sau pe furiș la școală, strecurat în bancă, mă rog, asta nu înseamnă că elevii trebuie să și facă asta. Este o carte captivantă, spune editorul care iată, a preferat să publice din respect pentru cititorii români un prim tiraj în limba română.
Va exista și o traducere în italiană și atunci librăriile italiene o vor afișa prezumptivilor cumpărători interesați din Italia. De fapt, acela va fi tirajul fluviu.
Despre ce e vorba în Secretul Uriașului 160? Trebuie să citiți cartea ca să aflați mai multe. Eu vă pot spune că un erou al anilor 20, sosește tocmai din America la Moreni ca să se lupte cu Uriașul. Din mijlocul tornadelor Oklahomei, din rigorile prohibiției și ale Marii Depresiuni de peste Atlantic, Miron ajunge pe dealurile Moreniului, la Țuicani. Acțiunea, suspansul, micile povești ale unor copilării de la noi sau din Oklahoma, iubirea chiar dar și atracția unei sume fabuloase de bani, fac din Secretul Uriașului 160 una dintre cărțile vieții mele. Nu am vrut să plictisesc cititorii cu sute de pagini. Cartea cuprinde 21 de capitole și dinamismul evenimentelor a făcut imposibilă personalizarea cu titluri a acestora.
E frumos să folosești amintirile copilăriei petrecute la țară, nume de atunci, îmbinarea vieții din America secolului trecut cu cea din Regatul României. De la modul de adresare în stil american clasic, de epocă, povestea din carte vă va duce spre stilul mioritic, pur românesc, acolo unde dansul western swing din Oklahoma este înlocuit de hora noastră unică și românească. De la pălăriile elegante ale domnișoarelor de foileton, vom ajunge la floricica din părul Ilenei.
Puternica luptă a omului cu un Uriaș real, care s-a înălțat chiar și un kilometru spre cer, fără să poată fi învins, aduce efecte nebănuite: Anotimpurile nu mai există, păsările călătoare nu mai pleacă iar rapsodul  George Topârceanu are de ales: Ori e un gigant deștept ori e unul idiot.

ÎN CE ȚARĂ APARE CARTEA ȘI CUM POATE FI ACHIZIȚIONATĂ? PRECIZĂRI
Câteva detalii tehnice: Prețul unui volum, este de 10 euro+ taxa poștală, inscripționat dealtfel și pe coperta spate a cărții după cum se observă în fotografia de mai jos. În Italia din ce știu taxa poștală e prin serviciul Piego di Libri al poștei acum 1 euro și câteva zeci de cenți. Cartea este distribuită în Italia prin comandă online la editură sau la mine că e același lucru și legal, conform legilor de pe aici. Un contact cu mine direct puteți avea când veți deveni amici cu mine pe Facebook, la adresa facebook.com/adi.melicovici sau la adresa de E-MAIL a editurii italiene, unde trebuie să faceți comanda în limba italiană, care este scrivici@marcaaperta.it
Cine o comandă direct la mine are bineînțeles și autograful meu. Pentru cititorii din Italia există și o ofertă: Dacă un volum e 10 euro plus taxa poștală, atunci cine achiziționează DOUĂ cărți de ale mele, indiferent de care, va plăti 20 de euro FĂRĂ taxa poștală pe care o suportă editura.
Încă ceva: Cei din altă țară decât România, care doresc cartea prin poștă, au o mică problemă: Taxa poștală pentru extern este de 5 euro. Pentru librăriile din România se înțelege că e mai greu dar editura caută soluții, prima fiind o variantă electronică, însă toate la vremea lor.

Vă îmbrățișez pe toți iar celor care doresc cartea le urez lectură plăcută și le mulțumesc pentru interes! Iată aici clipul de promovare al cărţii, majoritatea imaginilor video şi foto sunt originale şi cuprind inclusiv un fragment dintr-un filmuleţ al cunoscutului Spielberg: 

Scriitor Adrian Melicovici

12305629_10205268726462685_4350317_n

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

2 responses »

  1. Pingback: Povestea cărţii fără titlu din viaţa fiecărui om | Adrian Melicovici-scriitor

  2. Pingback: Cum am scris a 5-a carte, e bine de aflat că mi-am riscat sănătatea | Adrian Melicovici-scriitor

Lasă un răspuns

