RSS Feed

Impresii personale despre lansarea mea din Bruxelles, ce a avut loc şi alte cele

Posted on

1977201_1078208872236995_6953198182451387175_n

Bine v-am regăsit. Pe 6 martie anul curent, într-o duminică, a avut loc evenimentul cultural cu mine în centrul atenţiei, numit de poeta Maria Şarpe (organizator) şi destul de plăcut, „Triplu salt în inima Europei”. Dacă aş fi scris această postare la cald, poate că aş fi fost mai sensibil în exprimare. Numai că acum gândesc la rece. Ideea e că mi-am prezentat acolo proiectul Speranţa Unui Vis, a cărui primă etapă a fost expediţia mea pe jos până la Roma din anul 2012 şi am mai prezentat şi două cărţi scrise de mine, adică „Pribeag pe drumul viselor” şi „Secretul Uriaşului 160”. Cele două volume se referă la istorii sau referiri legate de oraşele Târgovişte ori Moreni, inspirate din fapte reale cu numeroase personaje reale.

Când am plecat la drum pe jos spre Roma de la Vama Târgovişte, în 9 noiembrie 2012, nu mă gândeam că vor exista zeci de oraşe italiene sau altele de prin Europa unde Speranţa Unui Vis, expediţie-proiect de încurajare sufletească a românilor, să ajungă. La Bruxelles nici atât.
Pe 6 martie la Bruxelles a fost acest eveniment iar Elena Holban de acolo, promotor cultural, m-a uimit ca şi Maria Şarpe, poeta din Olanda ori Mirela Niţă Sandu, vicepreşedinte EuropaNova sau Dorin Flesteriu, preşedintele Rombel. Eu am fost cu bun simţ şi am invitat prin organizatori şi primăriile Moreniului sau Târgoviştei însă probabil că treburi importante pentru urbe i-au reţinut de nu au mai putut să ajungă. Nu comentez absenţa autorităţilor dâmboviţene locale de la un eveniment cultural european unde se vorbea despre localităţile mai sus amintite. Eu promovez românii, sufletul românesc şi ţara unde m-am născut ca şi oraşele unde am trăit, necondiţionat şi cu asta am încheiat acest subiect. Restul e treaba fiecăruia. Drumul meu e drept şi decis, bine intenţionat şi la Bruxelles am avut fericirea sinceră să dau peste români extraordinari dar şi peste câţiva târgovişteni destupaţi, calzi ca şi de o moreneancă.

Elena Holban a recitat cu foc şi patimă iar copii drăguţi au interpretat la vioară în timpul evenimentului câteva piese inclusiv Ciuleandra. A fost o lansare de carte selectă, cu oameni rafinaţi, evoluaţi, cu un public restrâns dar de 5 stele şi cu două asociaţii româneşti socio-culturale cu adevărat.
Bineînţeles că am avut oaspeţi sosiţi tocmai de la Paris, Daniela Robitu şi Ciprian Rus din partea ARSD-Paris şi uite aşa, datorită lor următoarea mea oprire şi a prezentării Speranţei Unui Vis ca şi a cărţilor mele va fi în oraşul Turnului Eiffel.

12801390_1078209045570311_9189356977998057279_nÎn ultimii ani, am prezentat expediţia românească sau cărţile mele, am vorbit despre oraşele mele de suflet, Târgovişte sau natal, Moreni, oriunde m-am dus. Apoi oficialităţi italiene m-au primit, jurnalişti, am vorbit despre sufletul românesc şi frumuseţea ţării noastre în numeroase locuri şi acum a fost Bruxelles iar în maxim două luni urmează Parisul.
Voi vorbi în toată Europa despre românii mei cinstiţi, frumoşi, despre ţara mea, nimic nu mă va opri să accept invitaţiile diverşilor preşedinţi de asociaţie care chiar înţeleg ce înseamnă cultura, proiectele reale, etc.

10259809_1001567119936495_6894857552307390323_nPe scurt: urmează Parisul şi apoi San Dona di Piave din Italia prin primăria italiană. Şi ca o concluzie: Am să-i iubesc mereu pe oamenii cunoscuţi la Bruxelles sau în Olanda, măcar în tăcere, căci ei nu au obosit niciodată să arate cât de puternici sunt în frumuseţea lor şi a lucrurilor pe care le fac departe de ţară.

Ar fi multe de spus…ce voi face în continuare? Păi scriu la următorul roman ce îl lansez în toamnă, îmi văd de poeziile mele că ţin să scot un al doilea volum de poeme şi mă duc în Europa oriunde ca să mă dau mare cu neamul meu românesc şi cu cele mai frumoase culori: Albastru, galben şi roşu. Ştiu că sună populist dar eu nu cer voturi ci doar ca românii să aibă mai multă încredere în ei.
Nu îmi place cum am conceput acest articol pe blog. Pentru că sunt prea multe de povestit şi am rămas bulversat din cauza anumitor schimbări (în bine profesional) din viaţa mea. Promit să revin când am timp cu mai multă expresivitate vizuală. Până atunci, vă rog eu, încercaţi să fiţi fericiţi. Mi-e suficient ca să pot surâde mai mult. Vă mulţumesc.
P.S. Despre ceva plimbări şi foto de prin Olanda sau Germania, voi reveni. Timpul, acest timp nemilos trebuie să mă lase. Ciao.

1928876_1081744991883383_5879982933511745168_n

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

Lasă un răspuns

