RSS Feed

Primul moment frumos din viața mea în 2017. Ochelarii sunt de vină :D

Primul moment frumos din viața mea în 2017. Ochelarii sunt de vină :D

227793_390985894327957_1052395305_n

Bine v-am regăsit. Știu, am lipsit cam mult, mi-ar spune unele persoane care mai citesc ce scriu aici. Așa e. Însă și problemele sunt multe, timpul e insuficient și pot continua cu scuzele la nesfârșit. Totuși, am ceva frumos de spus în această nouă postare a mea. Cred că este unul dintre cele mai emoționale momente trăite de mine vreodată. Și nu doar de mine.

descarcare-1Într-o seară, eu și partenera mea de viață, citeam, fiecare ce dorea, la masa din bucătărie. Evident, amândoi aveam ochelarii de vedere pe nas, că de, timpul trece…anii se scurg…ea 1,5 pe plus, eu 2, tot pe plus. 😛
În fine, să știți că  e superbă Cati cu ochelari, îi stă nemaipomenit și pe cuvânt că nu vă mint. Ok, să continui și să mă iertați că nu sunt prea literar acum ori nu folosesc exprimarea mai scoasă din proză cum s-au obișnuit câteva persoane. Aleg simplitatea și în scriere, nu doar în felul de a trăi.
În fine, după ce fiecare dintre noi doi am răsfoit ce avea în față, concentrați nevoie mare să lecturăm ori mai știi, să vedem mai bine cât avem de plătit pe facturi, ne-am ridicat amândoi odată. Din pură întâmplare am ajuns unul în fața celuilalt și fără să ținem cont că avem ochelarii la ochi, am zis să ne îmbrățișăm și să ne și pupăm. Deci fiți atenți, uitasem fiecare ce avem la ochi. Și când colo ce să vezi, a fost mai dificil să ne sărutăm. Pentru prima oară în viața noastră, ne-am văzut ajunși în așa ipostază. Amândoi după deja niște ani trecuți, chiar dacă nu mulți, cu ochelari…cu sechelele trecerii timpului tot mai prezente… mă rog, e dur spus sechele însă așa mi-a venit.
A fost cel mai frumos moment trăit de noi doi anul acesta. Sau printre cele mai frumoase. Mi-a plăcut enorm. Oricum, tot ne-am pupat, în ciuda lentilelor 😀
Sper ca peste ceva ani, să ne împiedicăm cu aceeași dragoste și de bastoane, adică ați înțeles, noi ne vom săruta și atunci și vom fi tot împreună. Ca o familie adevărată cu copiii realizați.
Vă îmbrățișez!
Adrian Melicovici

P.S. Nu uitați că vă aștept să deveniți și fanii mei pe pagina de Facebook, ADRIAN MELICOVICI BLOG OFICIAL.  Mulțumesc

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

Lasă un răspuns

