RSS Feed

Vreau să fiu picătură de orice da’ mă fac și ce-ai zis

Posted on

Hai că m-am pitit în ceașca ta de cafea dimineața ori cine știe, poate m-am făcut doar un abur deloc pătrunzător ca să fiu cana ta de ceai când te așezi pe fuga în vârful patului. Asta ca să mă cerți și să îmi arăți degetul ridicat furios și decis pe culpa mea că nu știu unde să mă încadrez sigur: Ori dedesubtul caimacului de cafea ori pe la mijlocul fierbințelii de ceai abia dat în clocot.

Și ce mai clocot! Ei da, vezi? Eu îs ăla care fierbe și la propriu și la figurat măi muză de nicăieri. Ce te-ai mai repezi să îmi plesnești îndrăzneala că vreau să fiu picătură de orice numai să mă sorbi așa, ținând o farfuriuță delicat, elegant și cu sperietura de doi bani fațadă să nu care cumva s-apară căderea dintre degetele atent strângătoare, că altfel…cioburi…da e faină și chestia asta pentru că nu-i așa, praf cum sunt de tine și inexistența ta de până acum și din viitor doar tu mă poți aduna. Că eu nu sunt careva real ci numai reflexie în privirea ta făcută la loc din bucățele de sticlă aievea. Așa s-a făcut oglindă către zbuciumul meu lăuntric cea mai frumoasă clipă și zău că nu e ultima!

Ce mai pași faci în fuga ta și ce alergături pe capul meu ca să-ți prind măcar o petală de floare primăvăratică barem sub urechea aia a ta. Ăla cercel, nu fiare vechi de second hand karate sau de vreo bucurie că e autentic. Mai autentică decât chemarea mea îți jur că nu există pe nicio tarabă de târg-hărmălaie mare.
Pune-te dimineață, scoală-te de cu zori-de-zi, bombăne în graba că trebuie să ieși pe ușă că na, al naibii cotidian nici măcar nu te lasă vreo zi să fugi cum aș vrea eu. Așa că alerg deodată cu tine gând la gând și mă prefac tare odihnit seara când știu că voi trăi din nou prin străini, adicătelea îți stric somnul că altfel n-ai șanse să mă visezi și nici eu să fiu ăla călare pe calul alb din povești de adormit maturitățile noastre de astăzi.
Și-așa am pus și eu ibricul să se bâțâie de nebun pe aragazul care parcă aștepta să-i sucesc butoanele. Și ce mă enervez, că nu e niciun buton și ca să ajung îmbrățișare și să te văd și pe tine picătură în cana mea, că doar așa putem semăna definitiv cu sorbirea reciprocă.

Hai să ne bem deci unul pe celălalt și să rămânem mahmuri de atâta fierbințeală că are ea grijă, ziua următoare, să ne trezească la realitate. Aia care există numa’ să putem noi supraviețui lumește că în adevărul lumesc, poetul e marginalizat chiar și-n inima lui da’ stai să vezi cum: Te vede în margine de lume și te lasă acolo că altfel, spre cine și spre ce ar mai alerga? Evident, te vreau aproape însă atingerile carnale sunt acte și fapte plictisitoare fără femeia frumoasă ca o poezie și cugetările ei obișnuit renăscute și de o profunzime pictată mereu mai mult și mai frumos.
Vai, ce mai nesăbuință de reciprocă atracție, am căzut amândoi cu cești cu tot și ne-am făcut împreună cioburi din picături. Acum, cine ne mai adună? Și tu de colo: „Mai tacă-ți gura aia, cobe, că nu a existat caz pe pământ ca ce e adevăr în suflet să dea greș. Are și o soră, Speranța, fă-te poet că ăștia mereu visează și ai să descoperi singur că ajutoarele vin singure atunci când există adevăr sufletesc. Trubadurule ce ești! Fă-te mai bine ibric și fierbi, că-mi place!”
Un material de subsemnatul, cică va fi și fragment din romanul meu în lucru așa că drepturile de autor rămân ca întotdeauna, rezervate.
Care vrea să vadă rătăciri frumoase zic, poa’ să VINĂ AICI. Cu mulțumiri.

 

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

Lasă un răspuns

