RSS Feed

Caută seninul… niște gânduri simple…

17918908_1356303091129561_1601406827_n

Nu, nu e o nouă poezie de a mea. Dacă vreți, adaug mai jos un clip unde îmi puteți auzi vocea și două dintre încercările mele, publicate cândva în volumul meu de versuri, Colț de Cer. Aici voi scrie puțin. Mai exact, despre opțiunea eliminării factorilor negativi greu de evitat din viața reală și încărcarea pozitivă. Nu sunt psiholog. Nu sunt psihoterapeut. Nu sunt un buric al pământului. Sunt doar un om, ca voi toți. Un temperamental și un romantic totodată. Nu o să mă apuc să fac polemici despre minciunile spuse despre mine, trucate, inventate, scoase din context și purtătorii ilegal de creiere care cred în ele fără să mă fi cunoscut vreodată ori fără să aprofundeze mai mult cum sunt eu în inima și sufletul meu. De persoane care fac umbră pământului degeaba, nu am multe de comentat. Vinovat e cine le luminează cu lanternele răutăților ca să le facă vizibile.

Nu o să mă apuc nici să mă laud cu prea sfânta ușă de biserică ce aș fi… Scriu doar câteva gânduri, deloc impresionabile, despre acea lume în care am ales să mă retrag, fără să pot părăsi fizic cotidianul existențial. Este lumea în care mă optimizez, observ atâtea lucruri frumoase făcute de alții sau de mama natură și pășesc de fapt timid, nicidecum zmeu, spre universul autocunoașterii continue.  Nu te poți izola de lume cu toate răutățile întâlnite, pentru că printre altele, descoperi și suflete deosebite, cu care comunici spiritual fără să ai nevoie de bilet de avion sau de tren sau de autobuz sau de mașina personală… Comunicarea cu oamenii frumoși este într-adevăr un dar primit gratuit de noi toți. Percepția. Înțelegerea. Iertarea. Bucuria. Împlinirea.

Să sorbi din propria ta izolare nu e indicat, singurătatea și de fapt amicul său, pesimismul, nu mă mai conving demult.  E frumos să fii modest, discret însă tot vei fi găsit de oameni care mai au de muncă în a te înțelege și în a se înțelege…. Sau poate o fi bun  la ceva și acest gând al meu: Dacă te amesteci în gura lumii nu e bine. Dacă ești prea discret, iar nu e bine. Mai bine visez.

Și atât. Închei cu o înșiruire, hai să-i zicem poetică, deși nu sunt guru în așa ceva. De fapt, sunt mai mult gânduri decât versuri. :

Caută seninul…

Oricine ai fi nu te pune cu deplinul.

Caută-ți seninul.

Dimensiunea golului lumesc

E pildă despre fuga ta spre necunoscut.

Iubește tot ce ești și iartă banalitatea.

Ai avut clipe ce te-au durut?

Nu simți și nu vezi călătoarea adevărului?

Are și-un nume: Dreptatea.

Fă-ți așternut din visele tale

Și-acolo fugi, că sigur nimeni nu ți le va fura.

Pe curând.

P.S. Dacă v-a plăcut măcar un cuvânt din ce am scris, atunci vă aștept pe pagina mea oficială, ADRIAN MELICOVICI  scriitor- Blog de Suflet

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

Lasă un răspuns

