RSS Feed

Cândva, odihnește-mă cu tine

Sau ce scriam eu în urmă cu niște ani… acum puțin rearanjat dar puțin…

Azi am să vorbesc despre viață. Și viața ești TU. Zâmbetul tău, surâsul, cuvintele tale, gesturile tale, le-am adunat în dumnezeiască amintire despre tot ce ești, acum și mereu. Să mori prematur înseamnă să greșești față de tine, dar mai ales față de ființa iubită. E ca și cum ți-ai ucide șansa de a iubi în toate zilele. Iar tu, oriunde ai fi, oriunde te-ai afla, ești și vei fi un altar al sufletelor…Îmi place să mă joc în visele mele cu tot ce e mai frumos în tine.

Ești darul acestei lumi care, știi, ar fi fost tare urâtă fără a ta ființă. Îmi place cum mă respingi și mă cauți, că să mă împaci cu ultimul tău cuvânt. Îmi place că știi să ierți și să așezi în vitrina frumuseții tale sufletești sentimentele, îmi place că le respecți, îmi place că ești vie ca viața și liberă în frumusețea ta precum pasărea, mereu tresărind din zborul către visele ei. Îmi place că îmi respecți lacrimile și plângi odată cu dorul meu de neasemuită chemare și rechemare a ta. Îmi place că ești femeia din vis și că anii te întineresc cu fiecare zi care trece.

Ești nemuritoare. Ești tot ce poate trimite Dumnezeu mai frumos în visele mele, ale noastre. Îmi place că mă lași să tac și să fiu rugăciunea nopții când aprind flăcările speranțelor că de azi, cu fiecare clipă care trece, ești un pic mai fericită. Îmi place să te doresc și să te aștept, pentru că mi-ai transmis nemurirea ta. Îmi place că mă însoțești fără să știi pretutindeni, îmi place că nu ai uitat să te visezi pe tine însăți în cea mai frumoasă poveste, aceea unde nu încetezi să fii plecată mereu spre alte porți ale fericirii dar niciodată pentru totdeauna. Îmi place că exiști. Îmi place că mereu, îți întorci inima și sufletul peste umăr și, deși nu poți mai mult, totuși, nu uiți să simți aproape ca mine cât de mult însemni într-o viață de om. Îmi place că mă lași să te aștept și chiar dacă peste ani sau într-o zi, vei veni, și atunci te voi aștepta, căci fără așteptare nu ar mai fi dragoste.

Scriam în poemul meu Te voi căuta cam așa: „Dacă un copac are o mie de ramuri, atunci durerea mea va suspina odată cu timpul ca o cheie a porții ce duce spre fericire. Îți voi dărui lumină, ca să fie senin.” Meriți să strălucești sub soarele vieții. Privește-te: ești îngerul pământean care își trimite bunătatea și bucuria pretutindeni în jur. Ești floarea care trebuie culeasă fără să fie ruptă. Ești singurul și veșnicul meu anotimp, și de aceea, voi trăi pentru tine, pentru ca deodată, cândva, să îți mai pot săruta surâsul de femeie unică a pământului. Îți voi trimite șoaptele fericirii mele că exiști, mereu. Și atunci, când pașii tăi de călătoare prin timpul vieții vor mai obosi puțin, odihnește-mă cu tine, măcar în ultimele clipe ale zilelor mele.

Autor text: Adrian Melicovici. Gânduri din perioade ceva mai tinerești când singurătatea era maximă și căutarea asemenea. Laolaltă cu așteptarea.

Dacă ți-a plăcut acest articol, atunci te aștept în cea mai frumoasă lume a mea, pe Facebook, te asigur că nu vei regreta. Uite aici  dă clic de vrei și devino fanul (fana) mea: ADRIAN MELICOVICI scriitor-BLOG DE SUFLET. Mulțumesc

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

2 responses »

  1. Ma regasesc mereu in postarile tale …”minune”,cum obisnuiesc sa te numesc eu Adrian. De multe ori imi imaginez ca ai intrat pe furis in mintea mea si tot ceea ce ai gasit acolo, ulterior, asterni pe hartie sau postezi pe profilele tale. Ma bucur ca te-am cunoscut ca autor si ca prieten sincer si adevarat. Iti doresc succes in activitatea ta de zi cu zi.

    Apreciază

  2. Cata profunzime ,emotie ,sesibilitate si adevar in aceste cuvinte care iti ating sufletul ca o mangaiere dulce si calda !

    Apreciază

Lasă un răspuns

