Cine e mai atras de infidelitate: barbatul sau femeia?

Pai da, ma mai intreb si eu cateodata asa ceva si nici nu imi place sa fiu ipocrit. De exemplu, recunosc cinstit ca daca vad o tipa misto indiferent undeva, o remarc imediat. In subconstient Multi dintre noi barbatii, dezbracam din priviri femeia super sau care asa ni se pare noua. Am putea spune ca si femeile au acest impuls, de a privi tipi misto? Ei bine, nu e nimic prea culpabil in asta. Pana la un punct.

Barbatii sa zicem ca nu ar spune nu unei aventuri cu o tipa care i-ar atrage, inclusiv cand e intr-o relatie sau chiar casatorit. De fapt, aici ating ce ma intereseaza: mi-ar placea sa se faca studii, hai sa le zic sondaje, pe ambele sexe, sa vedem, care e mai atras catre infidelitate?

Se stie ca romancele au cam invadat lumea, peste mari si tari si sunt al naibii de frumoase multe dintre ele. Dar asta nu stiu daca poate fi numita infidelitate, nu cunoastem daca ele au o relatie de cuplu stabila, in totalitate. Se mai stie insa si ca barbatilor li se aprind destul de iute calcaiele si inghit in sec cand privesc o minunatie feminina. Ba chiar vor mai mult, chiar daca e imposibil, cu orice risc. Pai, sa recunoastem, mai atractive sunt „peisajele” feminine, chiar si pentru femei. Ma rog, fiecare „sex”, ca e masculin sau feminin are rostul sau.
Eu unul recunosc cinstit ca de fiecare data cand stiu ca deschid o „colectie” de poze incitante, parca as fi intr-o cofetarie, as vrea sa le gust pe toate care imi plac, desi pe bune, sunt fidel intr-o relatie. Dar nu bag mana in foc nici pentru mine. La fel cum vorba vorbei, nu poti baga mana in foc nici pentru o femeie.

Deci, cine e mai fidel partenerului? Barbatul? Sau femeia? Ceva imi spune ca femeia, insa nici aici nu ma avant sa fiu prea convins. Voi ce credeti, care e adevarul?

13 gânduri despre „Cine e mai atras de infidelitate: barbatul sau femeia?

  1. Atat barbatii cat si femeile sunt atrasi de infidelitate 🙂 si daca e cineva care ar sustine ca niciodata nu a fost atras de asta ar fi un ipocrit!

    Apreciază

  2. Eu zic ca femeile sunt mai atrase de infidelitate, insa totul ramane in mintea lor. Barbatii sunt cei care merg pana la capat!

    In concluzie femeile se gandesc mai des la asta, pe cand barbatii se gandesc rar dar o practica des! Parerea mea

    Apreciază

  3. Eu tind să te contrazic oarecum. Părerea mea este că totul stă la baza conştiinţei şi a sentimentelor. Tentaţii există la tot pasul, oameni frumoşi pretutindeni. Nu cred că e un păcat să admiri ce e frumos, şi eu admir alături de soţul meu o femeie frumoasă, şi spun franc atunci când mi se pare că un bărbat e frumos. Dar până acolo, căci e ca şi cum ai admira anumite flori dintr-un câmp întreg. Important este să mergi pe o anumită traiectorie, acea aleasă. Dacă nu e cea aleasă, dacă sentimentele nu sunt puternice, mai bine alegi alt drum cu condiţia să faci cunoscut acest lucru. Nu sunt de acord cu infidelitatea, nici la bărbaţi, nici la femei.

    Apreciază

  4. Anca Stoina: pai mai Anca, eu am cerut o parere, nici eu nu agreez infidelitatea, am si spus ca sunt fidel in postare de obicei. In rest, de acord cu tine in ce ai zis.

    Apreciază

  5. Aaa, am citit. Imi cer scuye daca am mers prea departe, m-a luat valul. Eu de obicei ma intind la discutii de ore intregi pe baza unui subiect ca asta. 😛

    Apreciază

  6. Eu am să-mi permit să răspund cu o poezie în care concluziile mele sunt destul de transparente 🙂

    Contrareplica

    Dumnezeu, într-o-ncercare,
    Construind la rai o poartă,
    Vru sa fie lumea mare
    Şi lui Adam dădu consoartă

    “Iată fiule, ii zise,
    Dintr-o coastă ţi-am creat,
    Nălucire ca din vise
    Singur, eu nu te-am lăsat.”

    “Vezi Adame că-i firavă,
    Plăsmuită mai silfidă,
    E femeie şi-i suavă,
    EU ţi-o dau s-o ai in grijă.”

    Dumnezeu stătu-n grădină,
    Pe Adam să mi-l inveţe,
    De femeie cum să ţină
    Şi doar ea sa il răsfeţe.

    Mândru e Plăsmuitorul
    De Adam si a lui Evă,
    Bucuros că omenirii
    I-a creat acum o sevă.

    Mândru se uita-n gradină,
    Cum Adam, acum bărbat,
    Vede-n Eva o regină
    Ocrotind-o de păcat!

    Şi cum viziunea-i gata,
    Hotărâ c-aşa-i frumos,
    La ceruri deschise poarta
    Şi din Rai plecă pe jos

    Vaaaai! Ce teribil! Cum să spun?
    Nici nu apucă Măiastrul
    Să se aşterne-ntins la drum,
    Că-n Rai incepu dezastrul!

    Că Adam uitându-şi firea,
    Strugurii stropşind la vie,
    In lichid pierdu menirea
    Şi pe Eva de soţie.

    Iar femeia speriată,
    Şarpelui ceru ca sfat,
    De dihonia cea beată
    Cum să simtă c-a scăpat!

    Târâtura profitând,
    De momentul de răspar,
    Evei-sugeră in gând
    Ca să muşte dintr-un măr!

    Nu văzu sărmana fiinţă
    Că şi şarpele-i bărbat.
    Tremurând de neputinţă
    Gura-i căzu in păcat!

    Hmmm! Gustul insă de moment
    Plin de zahăr şi savoare.
    Îi deschise in mod strident
    Ochii ei orbiţi de soare.

    Coborându-şi brusc privirea
    Se opri, uimită-n loc,
    Nu ştia c-aşai menirea
    Ca-ntre craci, să-i crească-un smoc!

    Şi fugind grabită-acasă,
    Ruşinată de opinii,
    Ea, din frunze vru să-si coasă,
    O perche de bikini.

    Doar că se grăbea-n zadar,
    Lui Adam nici că să-i pese,
    El avea un mădular
    Cu două coaie intre fese!

    Şi cum se uita mai bine,
    La Adam intre picioare,
    O izbi un gând in sine:
    “Cin’să fie acolo oare?”

    Eva se uita zăludă,
    Fiindcă mădularul gros,
    Către ea privind a ciudă
    Parcă-i şarpele sfătos!

    Vaaaai! Acuma a inţeles
    Cine-a pus-o să gresească,
    Că cei doi şi-au dat in ghes
    Şi pe ea s-o imbrobodească!

    Începu, scoasă din fire
    Tot ţipând să se agite,
    Că făcu o gălăgie
    Să mi-i scoată din sărite!

    Dumnezeu, trezit in grabă
    Auzind scandal în rai,
    Ridicând din cot o barbă
    Vru sa vadă unde-i bai.

    Supărat, insă, Măiastrul,
    Că cei doi l-au deranjat,
    Vru sa-nchidă acum dezastrul
    Şi din Rai i-a alungat.

    EL tună , dregându-si graiul
    Privind catre ei perplex:
    “O să mai vedeti voi Raiul
    Doar cand o să faceti SEX”!

    Apreciază

  7. mai am! şi îmi place să pamfletizez, chiar dacă asta nu îmi atrage prea mulţi prieteni 🙂 într-o zi când o să am chef poate că am să îţi mai arăt, dar asta numai dacă ai să îmi permiţi tu, desigur!

    Apreciază

  8. Am sa imi permit sa las un comentariu asupra acestei teme si comentariilor,din punctul meu de vedere infidelitatea a inceput odata cu aceasta lume cum bine spune poezia Mitzei nu cred ca putem arata cu degetul pe nimeni atat femeile cat si barbatii inseala!Da ,ca barbati sunt poate mai disperati si nu spun Nu niciodata dar pe de alta parte femile au avantajul de partea lor au controlul, pot lua ceea ce vor cand vor fara prea multe dificultati insa ele sunt mai retinute si autocontrolul lor e semnificativ mai mare ca al nostru, atunci pare ca nu o fac mai mult ca noi dar va spun ceva… la ce e bun femeia care mergand pe strada te tine de mana dar privind pe celalalt trotuar viseaza co ochii deschisi la´” ce bun e tipu ala si ce ochii frumosi are!! Mmmm cum ar fi in pat?! ” asta nu e o infidelitate ?? Fizic poate nu…. Bine, e adevarat! ce e frumos ii place si lui Dumnezeu! Asa ca nu putem nega ca a vedea p cineva frumos nu iti atrage privirea,interesul poate dorinta dar de fiecare data cand trecem prin asta trebuie sa privim bine in jur si sa realizam ca pentru o ora de ceva frumos am putea pierde tot ceea ce avem ,suntem dispusi sa platim pretul asta?! Va las si va multumesc pentru tot!

    Apreciază

Comentariile sunt închise.